fredag 29 januari 2010

1 år som bloggerska!

Idag kikade jag in på min gamla blogg och såg att den 27e har jag bloggat i 1 år! Gud så fort tiden har gått :)

Men hur ska vi fira detta då? Jag har ju redan en tävling igång just nu.
Jag vet!

Vi firar med REA!
Ord. pris för mina torgvantar med tummar är 125:-
Nu får ni beställa dem för 100:- ! :) Klicka på länken för att läsa mer.

Erbjudandet gäller ända till sista Februari. Så passa på nu om ni är frusna om händerna men behöver ha fingrarna fria. De är verkligen supersköna och alla är virkade i ett mjukt och "icke-stickigt" akrylgarn. Torgvantar finns det verkligen inte gott om i butiker och hur roligt är det inte att få ett par egen designade som ingen annan har! Det är det härliga med handgjort!

De här fina i vitt och grått har jag precis virkat klart och är redo för leverans om du skulle vilja ha just dem. Riktigt härliga Shabby Chic färger.


De är väldigt töjbara så de passar dem flesta.

När vi ändå är igång kan vi lika gärna sänka priset på de matchande pannbanden till 100:- där också :)

Bara att maila om ni vill beställa eller har några frågor. Ida_skoog@hotmail.com

Måste också visa upp mitt senaste garnköp :) Mitt favorit garn till att virka torgvantar, sååå mjukt och skönt!

4 kommentarer:

  1. Grattis till ettåringen;-) Det blir säkert många år till med så mycket kreativa idéer som du har!
    Angående Kittys klänningskant: Jag vänder arbetet och virkar en smygmaska OCH en stolpe i samma maska varvet runt. Mycket användbart i olika sammanhang:-)

    SvaraRadera
  2. ja du, tiden går fort när det gäller mkt tycker jag. Jättefin din nya blogg blev. hoppas du får en bra helg. kram

    SvaraRadera
  3. Hej, jag tänkte höra ifall ni är intresserad av ett samarbete med mig och min blogg? tävling eller något i den stilen?
    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  4. Hej hopp
    3 e bloggen som virkar o stickar
    Jag får till en början med att berömma din blogg av val av färger, grymt nice.
    Sen är du grymt duktig på de du gör energi cred till dig.
    Man blir riktigt glad att se dina verk.
    De måste va poppis just nu att sticka/virka
    Ärligt tallat från mitt hjärta kan du tjäna en slant på de du gör, du e grym på de
    Jag gör de anonym för de e svårt o mata in adresser o så. Men jag skriver min bloggadress
    www.kaffehornan.se

    Ha en dunder trevlig lördag
    Kram från Kaffehörnan

    SvaraRadera