söndag 10 januari 2010

Akelas kullar

Nu har jag startat bloggen om Akelas tredje valpkull.
Här kan ni gå och läsa om alla kullar.
Akelas C kull
Akelas B kull
Akelas A kull

Jag vet att det är tråkigt att layouterna är likadana, ska försöka sätta mig
in i hur man gör bloggdesigner igen :)

Som ni kanske förstår så är hundar mitt allra största intresse
Är uppväxt med en massa hundar och min mamma har alltid hållt på med uppfödning
så det var en självklarhet för mig att skaffa valpar. Jag bara väntade på att Akela
skulle fylla två år så vi fick ta vår första kull. Det var så otroligt roligt, jobbigt, känslosamt, fantastiskt och helt underbart!
För att inte tala om hur bra mamma Akela är, hon är helt enkelt född till att ha valpar så min största dröm sen jag var barn har verkligen slagit in!

Men men, nu handlar ju just den här bloggen om virkning men jag kan inte låta bli att skryta om mina bebisar! :)
Så ni får hemskt gärna följa vårat liv under de nästa två månaderna! :)

Hela Familjen :)

2 kommentarer:

  1. Skönt att det slutade bra till slut. Immas mamma fick livmoderinflammation och var jätte dålig efter att Imam föddes. Jag vet inte om jag skulle våga ta valpar på henne :| skulle vara så rädd att det händer något hemskt. Men vi får se i framtiden om hon får några meriter och är frisk så kanske, det är ju så roligt att se dom små växa upp :)

    Lycka till med valparna!

    SvaraRadera
  2. Smá hundvalpar är ju bara för söta och sá luktar dom sá gott!

    SvaraRadera