onsdag 27 januari 2010

Ni är för snälla!


Jag har sett att det är många här bland virkbloggarna som har fått awarder, och vilket härligt sätt att visa att man uppskattar andras bloggar. Till min förvåning har jag inte bara fått en utan 3 stycken awards av Pysselkiisen, PIXI och Skogsflickan TACK TACK så snälla ni är! Jag tycker verkligen om era bloggar också!

Det var ett tag sen jag fick den första men jag har gruvat mig för att publicera den eftersom man måste berätta 7 intressanta saker om sig själv, gud så svårt!

OKEJ jag gör ett försök:
Vad ska jag berätta om mig själv som ni kanske inte redan vet?

1. Jag är snart 23 år och har en lillasyster som är 2.
2. Jag flyttade till ett internat när jag var 16.
3. Jag älskar att köra skoter och pimpla (särskilt kikpimpla)
4. Jag kan lätt sova över 12 timmar om jag inte störs.
5. Jag älskar att dansa till dansbandsmusik men lyssnar inte på det annars.
6. Jag har väldigt böjliga fingrar (kanske bra för virkningen?:)) som vissa tycker är läskigt :)
7. Är rysligt lat och gillar att skjuta upp på mindre roliga saker.

Hmm, kanske inte är så intressant men man får kanske en liten större bild om vem jag är. Då ska jag fortsätta till det andra momentet som nästan är lika svårt, ge vidare awarden till 7 andra bloggar.

* Hannah
Hittade nyligen till hennes blogg, hon virkar superfina mössor och mkt annat!
Design Elwie
En Umeå tjej som har virkat ett helt zoo med underbara amigurumisar!
Crochet Amigurumi
Tack för alla underbara mönster!
Thessans amigurumi
Helt enkelt bedårande!
Amigurumi av MAHO
Jätte fina skapelser, och oj så duktig på att uppdatera! :)
Fru Inez virkblogg
Älskar dina sittpuffar! :)
Amigurumi på svenska
Hur snällt är det inte att ta sig tiden och översätta eng. mönster? Hon förtjänar verkligen en award :)

Det var då sju av alla fantastiskt kreativa bloggar! :)

Ha en trevlig kväll!

5 kommentarer:

  1. Vad kul att veta mer om dig och att skjuta upp saker det burkar jag också göra :/

    Och bara så du vet har du fått den här awarden även av mig men jag har varit för lat och glömt säga till :P

    SvaraRadera
  2. Haha, Åh vad gulligt! =) Tack! Jag läser inte så många virkbloggar tråkigt nog, men nu ska jag ta mig en titt på de du har rekommenderat. Jag läser ju din såklart, nu när jag hittat hit =)
    Tack igen, det gjorde mig glad =)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. TACK för den fina awarden! :)
    Det är min första så jag blev extra glad!!

    SvaraRadera
  4. Ser att du redan fått denna award, men jag vill bara visa att jag vill ge dig den också. ;)

    En award kan du hämta hos mig - om du vill.
    Jag har fått en och vill ge den vidare till alla som finns bland mina länkar.
    Hoppas att du, som ger så mycket till mig via din blogg, vill ta emot den.
    Hälsningar från Ingela K
    http://kreativitetsbloggen.blogspot.com/2010/01/overraskande-award.html

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för dina värmande ord på min blogg och tack för awarden. Jag gillar din blogg skarpt!!!
    Fru Inez

    SvaraRadera