tisdag 5 januari 2010

Ny blogg = Tävling

Jag är redan supernöjd att jag bytte blogg. Bara att jag får ha min egna uppdaterade blogglist och slippa gå in på andras är toppen :)

För besväret med bytet tänkte jag ha en liten utlottning. Du kan vinna ett supersött nyvirkat armband med en tillhörande ring.
Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar i det här inlägget, vill du ha 2 lotter länkar du även till tävlingen från din blogg.

Bandet är endast 1 cm brett och stretchigt så det passar alla. Blomman på armbandet är ca 3 cm bred och blomman till ringen ca 2 cm.
Använd gärna bilden om du länkar. Tävlingen pågår till 31 Januari.



****************Ungefär såhär ser smyckena ut på handen*****************

52 kommentarer:

  1. Woow så fint... jag hittade hit genom din gamla blogg. Jag skulle gärna vinna armbandet och ringen! Så sött!

    SvaraRadera
  2. Självklart vill jag vara med och tävla :) Din nya blogg är superfin! Jag länkar på min blogg också till tävlingen!
    // Kram Elsa

    SvaraRadera
  3. HEj !

    jag vill gärna vara med i tävlingen.

    mvh

    Åsa

    SvaraRadera
  4. Joanna B. i sthlm5 januari 2010 07:57

    vilka fina smycken :) självklart vill jag vara med och tävla. Din nya blogg är super fin, har följt din andra blogg.

    SvaraRadera
  5. Åh, va' fint! Det vill jag gärna vinna =) Fast jag brukar ha otur, men det är ändå kul o vara med.
    Har länkat såklart.
    Förresten - Va' fin din nya blogg är, gillar designen =)
    Kram/Rita

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker du gör , du är duktig .
    Ser att du skaffat en ny blogg , är du intresserad av en snygg design till den , kika in hos mig isåfall ! :) Jag hjälper dig gärna!

    Mvh Jennie

    SvaraRadera
  7. Javisst blev han söt.Jag är gärna med på utlottningen,jättefina.

    SvaraRadera
  8. Jättefina smycken. Ska ta och länka till din blog (skulle jag ha tur att vinna så har jag en svensk address också)

    SvaraRadera
  9. Vilken fin blogg du har skaffat! Mycket fint set också som du lottar ut så självklart vill jag vara med och tävla om det! Länkar från bloggen också.

    SvaraRadera
  10. Klart jag vill vara med. En lott genom denna kommentar.

    SvaraRadera
  11. Klart att jag vill vara med och vinna de fina smyckena. Precis mina favoritfärger!

    Länkar solklart:

    http://evamar.blogg.se/2010/january/virkade-smycken-31-jan.html

    SvaraRadera
  12. Gud vad fint jag är absolut med :)
    Hur gör man en sån där ring?nyfiken

    hoppas på tur kramar

    SvaraRadera
  13. Hej Ida, jag länkar oxå. Jag brukar inte orka länka när det gäller att lägga in en bild oxå, men det behöver jag ju inte här så visst länkar jag för att få två lotter.

    SvaraRadera
  14. jag vill gärna vara med o tävla om de vackra sakerna!!Länkar såklart med bild!!Fin sidan blivit,kram=)

    SvaraRadera
  15. Åh så söta dom vore ju fint att vinna , jag länkar .God fortsättning på det nya året //STINA

    SvaraRadera
  16. Fin ny blogg! Och jag är gärna med och tävlar!
    Snöiga hälsningar Moster Maska

    SvaraRadera
  17. Jättefina smycken! Jag vill gärna vara med. Jag länkar med textlänk, eftersom min tävlingslänklista ser ut så. Jag har även en tävling på min blogg, så välkommen att delta!

    SvaraRadera
  18. Jag är med och jag länkar! Tycker de där blommorna är så fina!

    SvaraRadera
  19. Jag har tipsat om din tävling här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/january/armband-och-ring.html

    SvaraRadera
  20. Vilka fina saker du virkar! Man blir verkligen inspirerad! Roligt att du säljer i butik! Jag har en liten webbutik med stickat, titta gärna in där! www.hemskapat.se //Agneta

    SvaraRadera
  21. Naturligtvis vill jag vara med nu när jag har flyt, tredje gången gillt. Underbara vinster

    SvaraRadera
  22. Hej, Jag vill vara med i utlottningen, självklart länkar jag på min blogg. Mvh Stickmamman

    SvaraRadera
  23. Hej Ida!
    Klart jag vill vara med i utlottningen. Du är så duktig och kreativ,och jag är jätte nöjd med mönstren jag vann på tradera utav dig.
    Mvh Marika

    SvaraRadera
  24. Jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  25. Grattis till "nya" bloggen :) Tar gärna 2 chanser att vinna! Har länkat här: http://pysselkiisen.blogspot.com/2010/01/fina-tavlingar.html

    SvaraRadera
  26. Hej! Ny i virkvärlden tar jag chansen att vinna ditt fina pris =) Har aldrig vunnit något hittills men men .. turen kanske vänder nu? ;) La även ut din översättning på Kitty hos mig, hoppas det var ok? =) Ska försöka länka nu ;)
    Kram

    http://stickbrinn.blogspot.com/

    SvaraRadera
  27. Hmm försvann mitt inlägg?? =) Vill iaf tävla med tvålotter och har länkat från stickbrinn.blogspot.com =))

    SvaraRadera
  28. Oj vad söta! Jag är också gärna med i tävlingen.. =)

    SvaraRadera
  29. Jag är också gärna med i utlottningen! :) Har länkat till din tävling från sidomenyn på min blogg :)Bra att du bytt blogg btw...jag hade problem med att skicka iväg kommentarer på den andra :/

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com/

    SvaraRadera
  30. Underbar blogg!
    Mysigt värre, och jag älskar alla dina skapelser. Sötare accessoarer finns inte!

    SvaraRadera
  31. Så kul att ha hittat hit! Jag vill gärna vara med i din tävling, och på min blogg har jag nu lagt in en länk hit!

    SvaraRadera
  32. Hej!! Vad duktig du är:9 jag är jättegärna med och tävlar om de supersöta accessoarerna och länkar till min blogg;)
    http://zabelles.blogspot.com

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jättefina saker du har. Jag virkar också, mest på frihand då de flesta av mönstren jag tittat på känns omöjliga att förstå. Kolla gärna in hos mig och kolla på fliken VirkVerk, där finns det lite allt möjligt. Har du några tips på bra sidor med enkelt förklarade mönster?

    SvaraRadera
  34. jag är gärna med!! :D

    mail: johannasofiamattila@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jättefint! Jag vill också vara med o tävla! :-)

    SvaraRadera
  36. Så himla fina. Vill självklart vara med och tävla. Har länkat från min blogg.
    http://www.pyssligt.se/tavlingar/tavlingstips-4

    SvaraRadera
  37. Hej, jag har länkat på första sidan nu i min blogg. /Stickmamman

    SvaraRadera
  38. Hej! Vad mycket fint du har i bloggen. Min dotter som nog är i samma ålder som dig gillade dina smycken.
    Jag är gärna med på utlottningen.

    SvaraRadera
  39. Jag får sån inspitation då jag kollar din blogg:) Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  40. Oj så vackra! Önskar att jag kunde virka såna fina saker :)

    Här är länken :) http://brejkme.blogg.se/2010/january/olika-bloggtavlingar-jag-ar-med-i.html#comment

    SvaraRadera
  41. GRATTIS TILL NY BLOGG!! VILKA SÖTA SMYCKEN!!
    Jag vill gärna vara med o pröva lyckan ;)
    Lycka till i fortsättningen <3

    SvaraRadera
  42. Uhm hvor vil jeg gerne vinde dette flotte sæt. Hvor en spændende blog...jeg har først fundet dig nu....gratulerer med den flotte blog...

    tove

    SvaraRadera
  43. Hittade just hit till dig, och såg ditt jätte söta lilla smyckeset, som jag gärna skulle vilja vinna! Självklart har jag även länkat hit från min blogg ^-^

    SvaraRadera
  44. Så fine!

    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 2 lodd da jeg også har linket i min blogg. :o)

    Ønsker deg en riktig god helg!

    SvaraRadera
  45. Smyger in i tävlingen så här på slutet! Länkar självklart i min blogg och hoppas på tur. Superfina smycken!

    SvaraRadera
  46. Jag vill gärna vara med och tävla om så fint armband och ring.
    hälsn Siv

    SvaraRadera
  47. Grattis på ettårsdagen. Jag vill gärna vara med i utlottningen av dina fina saker!
    Assi

    SvaraRadera
  48. Åh, jag älskar dina saker. Tack för chansen att vinna. Jag har länkat på min candypost:

    kamadesign

    SvaraRadera
  49. Jag vill självklart också vara med och tävla..=)

    SvaraRadera
  50. Oj vilka fina smycken. jag vill gärna vara med och vinna!
    sara_nordmark@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej!

    Hoppas du läser denna kommentar trots att det var längesen du skrev ditt inlägg.... Har du möjligen någon beskrivning/mönster på dessa ringar som du kan tipsa om/lägga ut på bloggen/maila? Vill lära mig virka och är nyfiken på att försöka mig på en sån ring.. ;) Men köper gärna en av dig också!

    lise-lotte.nygard@hotmail.com

    SvaraRadera