torsdag 25 februari 2010

Underbart garn




När jag var i min garnbutik förra veckan hittade jag detta underbara garn. Det var rätt dyrt men jätte mjukt och skönt med glitter trådar i och jag älskar färgen!
Det blev direkt ett par Torgvantar. Jag undrar när jag kommer bli less på att virka vantar, inte på ett bra tag iallafall :)

Vill Du "lägga vantarna" (hehe) på dessa så skickar du bara iväg ett mail. Du får välja om du vill ha med eller utan rosett.
150:- inklusive frakt.
Ida_skoog@hotmail.com

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Oj va mycke kul du har här =) Och fiiint... Riktigt kul, inspirerande..

    Länkar till din blogg från min.. hoppas det är okej.. Kika gärna in hos mej =)
    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har och vilka jättefina saker du virkat! Speciellt torgvantarna- skulle gärna vilja ha ett mönster, men förstår helt klart om du vill behålla det för dig själv. Jag måste lägga till dig i min läslista. Kram.

    SvaraRadera