torsdag 4 mars 2010

Gratis mönster?

Hej alla virkaholics,
Jag satt och funderade på hur många som har köpt något av mina mönster och det är faktiskt en hel del och det är så få av figurerna jag har fått se :(

Så därför kommer jag att bjuda på ett mönster du inte har om du mailar en bild på din färdiga drake, sköldpadda eller vovve.
Om du redan har alla mönster så får du ju självklart hemskt gärna maila en bild ändå :)

När man arbetat så mycket med ett mönster så känns det som ens egna figurer även fast någon annan har virkat dem så det är superkul att se hur de blir.
Och säkert lika roligt för alla läsare att få se era versioner av mönstret, för ingen amigurumi blir ju exakt likadan som någon annan.

Tack på förhand hörrni ;)


Maila bilderna till:
Ida_skoog@hotmail.com


Eller lämna en länk om du har en blogg och har visat upp någon bild där.
Ni som redan har visat upp någon av amigurumisarna, hör av er igen så får ni också ett nytt mönster.

4 kommentarer:

  1. Den första amigurumisen jag gjorde var efter sköldpaddmönstret som jag köpte av dig (har även drakmönstret). Bild på sköldpaddan hittar du här (http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.12599121) Kram

    Min mejl: sanna_carlos@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Vilka roliga grejer du hittar på, Ditt namn på din blogg passar dig som handsken =o)

    SvaraRadera
  3. Du har nåt att hämta på min blogg!

    SvaraRadera
  4. Hur mycket kostar två sådana här sköldpaddor om du skulle virka dem åt mig?

    /Matilda

    SvaraRadera