måndag 1 mars 2010

Grattis Sverige!

Grattis Sverige till alla OS-Guld!
Hur många blev det totalt nu igen? Har inte sett allt för mycket os måste jag erkänna.
Men även jag har virkat en OS-mössa men den for snabbt iväg till sin nya ägare så jag hann inte ens fota den, men fler kommer det att bli :)
Var ju så himla kul att virka mössor så jag har även gjort ett par andra som jag också ska visa upp snart.

Tills dess får ni skåda mina OS-pulsvärmare, såklart efter eget mönster :)
Blev riktigt färg glada och fina, för att inte tala om sköna, nu kan jag börja använda pulsvärmare igen när det inte är 30- grader, då var det tjocka skoterhandskar som gällde.


8 kommentarer:

  1. Fina pulsvärmare! Man blir glad när man ser dom! :)

    Hoppas att du har det bra i din lilla virkvrå! :)

    SvaraRadera
  2. De blev jättefina ,de blir dem alla som du gör !=)

    SvaraRadera
  3. Bra idé för restgarner efter alla virkade mössor. Fint bresultat och fina färger

    SvaraRadera
  4. Det var fina och passande pulsvärmare! Vad har du använt för garn? Du har en liten utmärkelse att hämta i min blogg.

    SvaraRadera
  5. HEj! Tack, ja dom blev vi riktigt nöjda med ska jag tala om. Men det var ett väldans pysslande. Men sånt glömmer man ju när resultatet blir bra =)
    Ja, allt går att äta och ALLT är verkligen supergott. Blommorna smakar mest socker, så dom förstör vekrligen inte smaken =)

    Superfina torgvantar förresten =)

    SvaraRadera
  6. smart ide med pulsvärmare, börjar bli lite tjatigt med alla mössor

    SvaraRadera
  7. Coola värmare! De skulle ha passat fint idag när vi hyllade olympier:) Jag använder en bjällra/kattleksak från djuraffären som skallra. Det måste ju vara lite luft mellan vadd och bjällra, så att det hörs och en liten sån funkar finfint!

    SvaraRadera
  8. Vilka häftiga!! Du gör alltid så fina grejor!

    Jag har fått mycket inspiration från din blogg!

    Har startat en ny virk- och pysselblogg. Kika gärna in och säg vad du tycker!

    Kram Sandra

    SvaraRadera