torsdag 25 mars 2010

I miss amigurumi

Jag saknar att virka amigurumi. Låter knasigt eller hur, det är väl bara o virka?! Men det har blivit måånga mössor och torgvantar på senaste och tiden räcker tyvärr inte till allt man vill göra, det bara kliar i fingrarna när jag surfar runt på nätet och inspireras av allt fint som finns, känns det igen?

Mycket är beställningar och jag blir lika smickrad varnenda gång någon vill köpa något av lilla mig :) Har till och med haft den underbara äran att få ett par återkommande "kunder" och det belönas ju givetvis med mycket rabatt :)
Mängdrabbatter ger jag alltid ifall det är någon som kanske undrat, tex fraktfritt när du beställer fler än en sak.
Hur roligt är det inte att man kan tjäna en slant på ens största intresse?!:)
Sen när man är student och lever på Csn så är det kanske ännu mer uppskattat.

Men mina kära vänner, jag har lyckats spara ihop till en Thailands resa och jag reser redan på tisdag! Jag längtar så mycket att det vid det här laget till och med har blivit jobbigt, haha!
Till äran har jag virkat en bikini som jag visar upp först när jag blivit brun och fin :P

Men nu måste jag visa upp några SUPERFINA amigurumis som mina kära läsare har
tillverkat efter mina mönster. Jag är så imponerad hur duktiga virkare det finns där ute!






Alla bilder som jag har fått är inte med, måste lyckas hitta dem i inkorgen eftersom jag har glömt att spara alla, typsikt mig!

Ha en underbra påsk allihopa!

17 kommentarer:

  1. Hoppas snart att du börjar virka amigurumi igen, som du sen visar på bloggen :)

    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hej! Roligt att se sina egna figurer=) Du
    ska ha STORT tack för dina fina mönster!
    Är själv student, så jag vet hur uppskattad
    en resa kan vara! Så ha det så trevligt i
    Thailand o njut av ledigheten!

    SvaraRadera
  3. Du må have en rigtig god rejse og nyd det.
    Jeg har smidt din email væk med hvordan jeg skulle betale for 2 mønstere det var dragen og hunden.
    kan du nå at sende det igen da jeg gerne vil bestille dem.
    knus Eva

    SvaraRadera
  4. Ha det så bra i Thailand!! Gillar det du gör jättemkt! Verkligen supersnyggt!

    SvaraRadera
  5. En hemlis! min kompis var i thailnad och köpte urhäftigt garn till mig, urbilligt

    SvaraRadera
  6. Hej Ida!
    Jag har precis fått upp ögonen för de här små ursöta virkade figurerna. Tack för att du delar med dig av mönster, jag ska försöka mig på att virka Hello Kitty till mitt barnbarn.
    Mvh Ulla

    SvaraRadera
  7. Så söta drakarna var!!

    Glad påsk!

    SvaraRadera
  8. Du har fått en award av mig.

    SvaraRadera
  9. Hoppas du har en skön o rolig resa.
    Om du vill så har du en award o hämta hos mig

    SvaraRadera
  10. Tittar runt på handarbets-bloggar, och hittade in till din. Tack för titten! Underbart att bli inspirerad (även om hjärnan håller på att spricka av ideér sen innan)!

    SvaraRadera
  11. Hejsan!
    Jag har en award till dig på min blogg, här är länken till det inlägget:

    http://garnkompisar.blogspot.com/2010/04/yay-award-bra-och-daliga-nyheter.html

    //Linn

    SvaraRadera
  12. Jag känner igen mig, det är så mycket man vill virka och pyssla så man hinner inte med allt. Jag har flera påbörjade projekt som ligger och väntar, för jag kommer alltid på något nytt som jag vill göra mitt i alltihop.
    Hoppas att du får det riktigt fint i Thailand, ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  13. For noen fantastisk flotte strikkedyr.

    SvaraRadera
  14. Vilka fina amigumuris du gör. Jag förstår att tiden inte räcker till, så känns det för mig med.

    SvaraRadera
  15. Så duktig du är!! :)


    Kolla gärna in carinasvirkning.blogg.se..superfin blogg med utlottning av garn! :)

    SvaraRadera
  16. Ååå, så UNDERBART med Thailand! JAg älskar också det landet! Hur var vädret när ni var iväg? Inte så mycket regn så här års va? Hälsning Lillsnörpa

    SvaraRadera