fredag 16 april 2010

Hemma bra men borta bäst!


Så nu var man hemma igen, trevligt att solen lyser även här.
Jag har haft en underbar resa, jag kan inte beskriva Thailand med ord, jag helt enkelt älskar det landet! Mycket är för alla trevliga människor, särskilt thailändarna, du får ett leende av var och varannan människa du passerar och även alla turister bara lyser av vänlighet.

Har precis spenderat förmiddagen men en underbart god kopp kaffe (kaffet är tyvärr inte lika trevligt i thai) och surfat runt på alla virkbloggar, gud så mycket fint ni har hunnit med! Själv har jag inte ens hållt i en virknål sen jag for, har haft alldeles för mycket för mig, så ikväll blir det virk-maraton.

Hittade precis till en ny blogg som tipsar om gratis virkmönster, hittade flera fina som jag aldrig sett förut så den är värd ett besök.
Great Amigurumi

Fler Thailands bilder kan ni få se sen om ni är intresserade? :)

Hörs snart igen!
Kramar Ida

11 kommentarer:

  1. Åh vad härligt det ser ut att ha varit :D Klart vi vill se fler bilder... om vi får förstås :P

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem! Klart vi vill se bilder från Thailand =)

    SvaraRadera
  3. Hej ida! va kul att du är hemma igen! nu får vi ta en virk-kväll någon gång! kram

    SvaraRadera
  4. Härlig bild och välkommen hem till vårsolen

    SvaraRadera
  5. Hej Ida! Gud vad härligt det ser ut! Hade en liten fråga till dig, för jag har skickat efter garn, men det tar sån otroligt låång tid! Så jag skulle vara jätteglad om du hade lite tips på vart man kan köpa garn och tillbehör någolunda billigt, och som inte har så långa leveranstider! Tack på förhand! Du är så otroligt duktig! Kramar Lina

    SvaraRadera
  6. hej gumman - har oxå skaffat en blogg på blogspot http://konstigasidan.blogspot.com/
    / Charlotte

    SvaraRadera
  7. har du gått i ide igen!

    SvaraRadera
  8. Hej:) Du har fått en award av mig! Hoppas du får en bra helg!

    SvaraRadera
  9. ååå har du varit ute å rest??!!

    SvaraRadera
  10. Det var så länge sedan du uppdaterade så jag tittar in här och önskar trevlig sommar. Hoppas allt är bra med dig!

    Kram Viktoria

    SvaraRadera
  11. Hej, jag har nyss startat en bloggtävling där man har chansen att vinna ett valfritt smycke ifrån smycken4u.se. Jag har läst din blogg och tror att tävlningen kan passa dig. Vi erbjuder därför dig en chans att ta del av i vår unika tävling. För mer information besök http://karlekenssprak.se/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smycken4u-se.

    MVH Karl Jansson från karlekssprak.se.

    SvaraRadera