fredag 27 augusti 2010

Apan Aladin

Nu är han äntligen färdig! Började med den här apan i början av sommaren och han blev färdig först igår. Mönstret är i största del mitt egna men "ögonen" och nosen kommer Elisabeth Dohertys fantastiska bok. Han ska bli en födelsedagspresent åt min lillasyster Isabell som snart fyller 3 år.
Tycker han blev en ganska charmig liten apa :)




Tack för hjälpen, som ni ser har jag fått bort den där irriterande rutan :)
Jag har hållt på rätt mycket så jag börjar lära mig lite mer om bloggdesign men om det finns nån som vill tar jag hemskt gärna emot hjälp. Webb butiken är också via blogspot.

Ha en supermysig helg allihopa! :D

8 kommentarer:

  1. Vilken fin apa din lillasyster blir säkert glad. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med webdesign jag behöver hjälp själv.

    SvaraRadera
  2. Underbar <3 din syster kommer bli hel nöjd.

    SvaraRadera
  3. Superfint att ge bort nåt man gjort själv också! Gillar retro-känslan över den.. :)

    SvaraRadera