torsdag 26 augusti 2010

Blogghjälp

Hej alla glada!
Jag har nu legat i influensa i två dagar, och då orkar man inte göra så mycket förutom att ligga i soffan framför tv:n.
Men det finns faktiskt en positiv sak med det, jag har virkat massor! :)
När jag började rota bland alla garner och prylar hittade jag en massa halvgjorda saker, bland annat flera torgvantar som nästan var färdiga så några har jag nu gjort klart :)







Som rubriken säger tänkte jag höra om någon kunde hjälpa med med lite bloggdesign.
Har tänkt öppna en ny Webb butik och inget går som jag vill. Har hållt på med det här en del tidigare men jag verkar ha glömt bort hur man gör med allt.
Skulle vara suuupersnällt om någon har tid och lust, skriv gärna din mailadress så kan vi kanske prata där.

Har även ett problem på den här bloggen, vad är det för irriterande liten ruta som har dykt upp mitt i allt? Photobucket, vad är det? Någon som vet hur jag får bort den?

Tack på förhand! :)

2 kommentarer:

  1. Hejsan Ida!
    Vilka vackra torgvantar du gör, tänk att något "så enkelt" kan bli så romantiskt =)

    Ang rutan; har du tidigare haft någon bakgrundsbild hämtat från någon kreativ site? (Photobucket.nånting kanske?) Ibland tar de bort en bakgrundsbild och då råkar man ut för rutan. Kolla din design om du inte har någon kod för bakgrund nånstans och ta bort den alt byt ut den.

    Tyvärr är jag inte så skicklig att jag vågar mig på att hjälpa till med design på din web-butik, men här finns säkert många andra som kan. Önskar dig en härlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Den lilla rutan med Photobucket kommer från att antingen blogger eller "Cutest blog on the block" har ändrat något så att kodningen inte längre fungerar för din bakgrund. Jag hade det likadant innan. Om du bara letar upp koden för din bakgrund igen och lägger in den så fixar det till sig!

    Hoppas det löser sig! Det andra har jag ingen aning om men om du får några bra råd får du gärna vidarbefodra dem eftersom jag går i samma tankar som du! :-)

    / Jennie
    http://mammaspyssel.blogspot.com

    SvaraRadera