fredag 10 december 2010

Jul virkning

Ojoj vad länge sen det var jag uppdaterade, men snart kommer jag ha en del att visa upp :) Kommer även ett nytt mönster inom kort, min julklapp till er kan man säga ;)

Virkar just nu bara på julklappar, men med jobb, mörker och trötthet går det inte så fort framåt. Hade velat virka lite mer julpynt till mig själv men det finns tyvärr inte tid just nu, får väl bli efter jul :)

Den här tomten från Deleicious Crochet måste jag bara ta och göra någon dag, den är helt underbar!


Och hur fin är inte Virknålens Hemlighets Flasktomte, verkligen en perfekt julklapp! :D




Ha det bra så länge!

6 kommentarer:

  1. Ska bli kul att få se allt som du virkat sen :)

    Hoppas du har haft det fint! Trevlig helg, kram Viktoria

    SvaraRadera
  2. kul att du tittar in ibland i alla fall

    SvaraRadera
  3. Så mye flott du har laget. Den julenissen var bare super. :-)

    SvaraRadera
  4. ೋღ❤ღೋ ═════════╗
    ~ Ett Gott Nytt År Till Dig!
    ╚═════════ ೋღ❤ღೋ

    SvaraRadera
  5. Hej
    Jag har startat en pay it forward utmaning på min blogg, tyvärr tror jag inte jag har så många läsare som pysslar så därför tänkte jag..att jag skriver till de bloggar jag följer så kanske dom vill vara med =)
    Ha en bra dag!
    Mvh Jessica

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt att höra från dig igen! =)
    Tack snälla och grattis till dig/er också! =) Det är verkligen helt underbart att få barn =)
    Kul att du gillade min förlossningsberättelse också trots att den blev så lång. Var ganska svårt att göra den kortare, det är ju så mycket som händer =)
    Hoppas allting är bra med dig! Kram

    SvaraRadera