söndag 20 februari 2011

Blandat

Här är en del saker som jag har virkat senste månaderna, de flesta blev julklappar. Min kamera gick sönder så jag var tvungen att fota med mobilen så kvalitén blev inte den bästa.

En pony som jag har virkat efter ett mönster jag hittade på internet. Jag har det utskrivet och hittar tyvärr inte igen vart det fanns.


Det här mönstret kommer från Elisabeth A. Doherty´s bok. Älskar den boken och har två pågående projekt på g :)



Och ett par juliga ljus manchetter som mormor fick i julklapp. Mönstret finns HÄR.

4 kommentarer:

  1. Jättefina allihopa! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du har virkat medan du varit borta :) Kul att se att du uppdaterar igen!

    SvaraRadera
  3. Jättefina saker!Vilken fin blogg du har!

    SvaraRadera
  4. Vad fina saker du virkar! Måste bli bättre på virkning känner jag så jag kan lära mig göra lite figurer åt syskonbarnen :)

    SvaraRadera