torsdag 17 mars 2011

Baby Isbjörns Mössor

Här är mina två senaste verk, virkade i det mjukaste garn jag någonsin använt, perfekt för små känsliga baby huvuden :) Järbo´s Molly.





Blommorna har jag fäst med små säkerhetsnålar så dom går att ta bort om man önskar.
Mössorna finns i KreativaButiken och där kan ni även se lite fler bilder.

Det är några som har frågat om mönstrerna till mössorna, jag har skapat dom själv och kommer nog att lägga upp dom till försäljning för en liten summa så småningom.

Hej så länge! :)

8 kommentarer:

  1. Nämen ÅÅÅH vilka söta mössor. Verkligen supergulliga!
    Rådjuren är nog inte helt lätt o komma nära inpå så jag är glad att jag fick några närmare bilder men renar finns inga härnere hehe

    SvaraRadera
  2. Jag hade blivit sååå glad om du lade ut mönstret till försäljning! De är ju så fantastiskt söta!!! /Louise

    SvaraRadera
  3. Herlige luer!!!!! Jeg stiller meg gjerne i køen for å kjøpe et mønster :0)

    SvaraRadera
  4. Det är så himla fint med tjockt garn, det måste ju gå ganska snabbt och göra dom =)

    SvaraRadera
  5. Jag skulle verkligen vilja köpa mönstret om du lägger ut det till försäljning, hoppas på det!
    /Mvh Siri

    SvaraRadera
  6. De va de sötaste jag sett på år och dagar :D sööööööööötttt! Önskar man hade en liten bebbe!

    SvaraRadera
  7. Helt underbara! Gillar din blogg :)
    Hittar massor av härlig inspiration hos dig :)

    SvaraRadera