lördag 5 mars 2011

Ur arkivet

Kikade in på min gamla blogg som fortfarande ligger kvar. Har inte varit in där på evigheter så det var jätte kul att se sånt man gjorde för några år sedan.
Har hunnit bli en hel del amigurumi som jag började med för snart 4 år sedan.
Kommer fortfarande ihåg när jag hittade sidan Made by you och för första gången såg vad en amigurumi var, blev helt förälskad i de virkade små figurerna. I samma veva hade jag precis fått en lilla syster så jag for ganska genast och handlade garn och började virka på mönstrerna jag hade köpt där. Hade inte virkat sen lågstadiet men med hjälp av internet så var det inte alls svårt att lära sig igen.

Nu vet ni hur jag började med virkning om jag inte har berättat det förut :)

Här är några bilder från den gamla bloggen på amigurumis jag har virkat.




1 kommentar:

  1. Vad fina, gillade clownen bäst :)
    Mvh/Tilde

    SvaraRadera