fredag 1 april 2011

Panda

Idag blev min Panda som jag påbörjade på för ett antal månader sen äntligen färdig :) Det tog mig säkert 3 timmar att enbart montera ihop den, kan inte påstå att det var sådär jätte kul, ansiktet var det svåraste jag hittills har gjort. Men jag blev ganska nöjd till slut :)
Mönstret har jag köpt av Fiber Doodles.


För att gå till något annat än virkning, gud vad det sparkar och rör i magen nu! Låg i säkert två timmar igår framför en film och bara kände, och för första gången kände jag rörelser utanpå magen med handen. Riktigt spännande! :)
Så här ser vi ut i V 19:
Hej så länge! :)

8 kommentarer:

  1. Otroligt fin panda. När jag gör amigurumi figurer brukar jag alltid montera efterhand som delarna blir färdiga. Även med stora projekt (hatar att sitta med montering i några timmar)...

    Tycker magen var jätte fin också :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin panda! Hur stor blev pandan?
    Det måste vara en underbar känsla att ha en bebis i magen:)!
    Kram Emmy

    SvaraRadera
  3. så underbart söt du är med den fina magen, stort grattis. Din panda är jättefin också förresten

    SvaraRadera
  4. Grattis till bebisen i magen!

    Jättefin panda du har gjort. Själv har jag virkat några av dina ugglor, bilder finns på min blogg. Tack för att du delade med dig av mönstret!
    http://camillasvirkhorna.blogspot.com/

    SvaraRadera
  5. What a beautiful Panda bear, Ida! Thank you so much for sharing with me your finished works! I love - LOVE - LOVE! it.

    and congratulations on your new bundle!! Babies are such a blessing!

    SvaraRadera
  6. Åh, grattis! Jag blir så himla glad av alla gravida nu, haha, fick själv en son för strax över fyra månader sen, och det är ju det bästa som finns =)
    Hoppas du mår bra & slipper illamående och sånt tråkigt.
    Kram & lycka till!

    SvaraRadera
  7. Hej och Grattis! Vad kul! Vi kom hem från BB i torsdags och lilla Elin är snart en vecka :) det är så mysigt med en liten!

    SvaraRadera
  8. Mmm... Visst är det HÄRLIGT med sparkarna! Njuuuut av det!!!

    SvaraRadera