tisdag 16 oktober 2012

Lite då och då

Hej på er! Oj, nu har dom visst gjort om Blogger igen så jag vet knappt hur man gör ett inlägg :) Lite virkat i perioder har det blivit på senaste. Började med ett vagnskynke åt en kompis som bara har lite broderier kvar så ska jag visa hur det blev. Sen fick jag "pippi" på cupcakes, köpte ett par i porslin och var ju bara tvungen att virka ett par också. Såhär blev de:
Sen har jag fått mail då och då på beställningar men har tacksamt avböjt eftersom jag har kännt att jag inte har tid. Men nu tog jag faktiskt en på babymössor, vill komma igång med virkningen på allvar igen nu när man inte är lika dödstrött på kvällarna längre :) Här är en av mössorna en fotograf har beställt, förhoppningsvis får jag se den på någon baby snart :)
Nu ska jag sätta mig och läsa alla mina favorit handarbetsbloggar och se vad ni har haft för er! :)

5 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du är tillbaka :) hoppas allt går bra med den lille! jättesöta cupcakes, har så länge tänkt virka några till tjejerna, men det som mycket annat blir inte av. Det är ju så mycket man vill göra!

    Kram/ Lina

    SvaraRadera
  2. Hejsan har en fråga om man kan beställa dessa underbara barnmössor och vad dom kostar?

    SvaraRadera
  3. Till dig som skrev som anonym: ja de går att beställa :) De ligger i lika olika prisklasser beroende på vilken man vill beställa, kolla in: www.kreativabutiken.blogspot.com så ser du aktuella priser :)

    SvaraRadera