söndag 17 mars 2013

Fler Babymössor


Här kommer de andra bilderna på babymössorna jag lovade :) Giraffemössa, Isbjörnsmössa och en Musmössa på specialbeställning.
Det är samma fotograf som jag länkade till i det förra inlägget, tack Hanna och tack alla föräldrar för att jag fick visa upp era bedårande barn här på bloggen! :)







Jag vill avsluta med att be om ursäkt för att jag inte har svarat på alla mail jag har fått. Många hamnar i skräpposten och jag ska bättra mig på att kolla den mappen. Om du inte har fått svar, vänligen maila igen och än en gång, förlåt! Just nu pågår det ett antal pyssel projekt här hemma som jag ska visa er inom kort. Ha det så bra så länge! :)

5 kommentarer:

  1. Åh vad söta! Vad använder du för garn till dina mössor? Mvh/Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej lina! Jag använder järbos garn som heter Molly, mjukt och lagom tjocklek :)

      Radera
  2. Vilka underbart fina mössor :)

    SvaraRadera
  3. Lina - Jag använder ett garn som heter Molly från Järbo Garn :)

    SvaraRadera
  4. Säljer du mössor?
    Hör av dig till milla.thieme@bredband.net
    Mvh Milla

    SvaraRadera